Показать сообщение отдельно
Старый 01.10.2009, 23:11   #7
Energizer
Batterfield
 
Аватар для Energizer
 
Регистрация: 02.03.2009
Адрес: UA-RU
Сообщений: 3,563
Сказал(а) спасибо: 4,558
Поблагодарили 5,508 раз(а) в 2,484 сообщениях
Energizer репутация неоспоримаEnergizer репутация неоспоримаEnergizer репутация неоспоримаEnergizer репутация неоспоримаEnergizer репутация неоспоримаEnergizer репутация неоспоримаEnergizer репутация неоспоримаEnergizer репутация неоспоримаEnergizer репутация неоспоримаEnergizer репутация неоспоримаEnergizer репутация неоспорима
По умолчанию Ответ: Чувствительность ручки газа

Вот еще про ТРЕ написано что мот на 1ой и второй "тупит", правда ли это?

[url]http://www.hayabusazone.com/tre.html[/url]

Holy cow..No wonder Suzuki's legal department made them retard the timing in 1st and second.

It has smoothed out the on/off throttle whack by about 50% for me.But, what shouldn't have surprised me and did, is the power delivery's improved. And it's so smooth that you're at redline before you have a clue. I'm gonna have to allow a bigger budget for rear tires. Another user mentioned having to adjust the suspension to allow for the greater power delivery, which I thought was a bit of hyperbole, but he was correct.
__________________
Суперстар
Energizer вне форума   Ответить с цитированием